Egy örömteli bejegyzés

Award

Egy kedves olvasóm – akinek egyébként én vagyok az egyik rendkívül lelkes és általában nagyon kedves olvasója – egy blogdíjat adományozott nekem, amit ezúton szeretnék hálásan megköszönni. A Liebster Díj első látásra egy kissé talán macerásnak tűnik, de ez semmit sem von le a The World Of Ildiko blog szerzőjének kedvességéből és ahogyan azt már említettem, én tényleg nagyon hálás és – bár ezt még nem említettem – erőteljesen boldog vagyok!

A díjat a szokásoknak megfelelően ezennel továbbadom, de előtte ismertetem a szabályokat:

  1. Linkeld azt, aki téged jelölt.
  2. Válaszolj a tíz kérdésre, amit feltett neked.
  3. Jelölj te is tíz, de legalább három embert (200 alatti legyen a követőik száma)
  4. Tegyél fel tíz kérdést.
  5. Tudasd a jelöltjeid blogján, hogy Liebster Díjat kaptak tőled.

Meglehetősen léha (vagyis lusta, könnyelmű, semmirekellő, felületes, nemtörődöm) nőszemély lévén én mindössze négy blognak adományozom a díjat, ezek a következők:

Wolf Diary: Egy farkas naplója (mert bátran és őszintén ír a megpróbáltatásairól és nagyon szeretem a filmkritikáit)

Suz’n Világa (mert inspirálóan vidám és pozitív akkor is ha szemét dolgokat szór elé az élet)

KATASZTRÓFASOROZAT (mert minden egyes mondatával egyetértek)

Tisztakék (mert gyönyörű gondolatai vannak)

blogdíj_4

Ildikó ezeket a kérdéseket tette fel nekem:

Hogy hívnak?

Evelynn White.

Mi a legrosszabb tulajdonságod?

Írtam egy baromi hosszú listát a rossz tulajdonságaimból, de egyelőre képtelen vagyok eldönteni, hogy ezek közül melyik álljon az első helyen…

A negatív kommenteket, amiket kapsz, ha kapsz, láthatóvá teszed, vagy törölni szoktad?

Ezúton üzenem minden kedves Olvasómnak, hogy amennyiben valaki negatív kommentet merészel írni a blogban olvasható bejegyzéseim bármelyikére, akkor én azt a kommentet hisztérikus dühöngés közepette azonnali hatállyal közzéteszem!

Mikor hazudtál utoljára és mit?

Alig néhány perce, az első pontban.

Szoktál ötleteket meríteni más blogokból, címekből vagy teljesen eredeti vagy, mindig van saját ötleted, hogy miről írj?

Kizárólag saját forrásból írok, de a plágium rémisztő ötlete néhány nappal ezelőtt megfordult a fejemben, mivel hetek óta egyetlen használható ötletem sincsen. A legelső blogbejegyzésem címe ez volt: Miről írjak??????????

Kinek tüntetted fel magad szebbnek, jobbnak, okosabbnak utoljára és miért?

Nem szoktam ilyesmit csinálni, mert szánalmas próbálkozásnak           tűnne és úgysem venné be senki, hogy más vagyok, mint amilyen. Akinek nem felel meg a valóságos lényem, annak Stewie kissé talán erőteljes szavaival üzenem:

    

Blogolvasol is vagy csak Blogírsz?

Természetesen olvasom bloggertársaim írásait, de ez a tevékenység    egyáltalán nem nevezhető stresszmentesnek, mert rendszerint marhára idegesít, hogy mások mennyivel jobbak…

Mikor olvastál ki egy regényt utoljára, és mi volt az? (ebook is ér…)

Szilvási Lajos: Ködlámpa. Kb. egy hónapja. Nem tetszett.

Mi az, amiből kicsit több kellene a mai világba szerinted?

Türelem. Együttérzés. Tolerancia. Tisztesség. Remélem ez nem túl       banális…

És mi az, amiből kevesebb?

Erőteljesen haldokló olvasottsági mutatóim emelése érdekében baromi hálás lennék, ha nem blogolnátok ennyien! Az „Akkor sem lenne több olvasód, bitch!” komment megjelenése esetén a 3. pontban leírt válasz semmisnek tekintendő!

A kérdések, melyekre az általam díjazott szerzőknek kell válaszolni, már amennyiben van hozzá kedvük:

  1. Manapság egyre többen vezetnek blogot. Szerinted miért van szükségünk arra, hogy megosszuk az életünk – esetenként intim – részleteit számunkra teljesen ismeretlen emberekkel?
  2. Véleményed szerint melyik a legjobban sikerült írásod/bejegyzésed?
  3. Ha tehetnéd, a világnak melyik pontján élnél a legszívesebben?
  4. Tételezzük fel, hogy megnyerted a lottón a 2 555 milliót. Mi lenne az első dolog, amit megtennél (már azon túl, hogy visítozva ugrálod körbe a szobát)?
  5. Láttál már olyan filmet, ami szerinted az első kockától egészen az utolsóig tökéletes?
  6. Melyik híres ember helyében lennél szívesen?
  7. Ha tehetnél egy utazást az időben (a saját életed kezdetén túl is), melyik évben szeretnél megérkezni?
  8. Hány barátod van a Facebookon? Közülük hánytól kérhetnél az éjszaka közepén segítséget?
  9. Hamarosan vége a nyárnak. Szerintem ez a tény rémisztő. Neked mi erről a véleményed?
  10. Idegesítenek a kérdéseim?

a. ) mérsékelten

b. ) meglehetősen

c. ) marhára

U.i.: Megvan rá minden esély, hogy Tisztakék  nagyon fog utálni engem ezért a díjért, mert neki ez a második jelölése és így már 20 db kérdésre kell válaszolnia…

EvelynnWhite névjegye

Középkorú, enyhén zavarodott nőszemély. Egyes – egybe nem hangzó - állítások szerint a „humorérzék” elnevezésű igen kedvező adottsággal rendelkezik. Ezzel még nem is volna semmi probléma, viszont egy – az olvasni tudó emberiség számára - igen rémisztő pillanatban a fejébe vette, hogy írni is tud. Hát itt kezdődtek a bajok…
Kategória: Csak úgy...
Címke:
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

Egy hozzászólás a(z) 0ejegyzéshez

  1. Suz'n szerint:

    Igazan nagyon köszönöm a nevezest, es mivel imadok írni, örömmel fogok valaszolgatni a dobott kérdésekre! 😉

BÁTRAN MONDJ VÉLEMÉNYT!

