Office

Csütörtök éjjel akkora vihar volt, hogy én – aki nem vagyok egy nagy hős- gyertyafény mellet imádkoztam otthon az összes mennybéli szentekhez annak érdekében, hogy megérjem a másnapot. Péntek reggel fél tíz tájban elegánsan belibegtem az irodába és dühöngve konstatáltam, hogy nincsen Internet.

Olyan káromkodást csaptam, hogy azt egy ukrán tengeri matróz is pirulva hallgatta volna végig. Közel egy hetembe került legutóbb visszakapcsoltatni a mobiltelefon szolgáltatást, amit azért kapcsoltak ki, mert nem fizettük be időben a rohadt számlát. Nyilván ez a szolgáltató sem vette jónéven, hogy már négyhavi díj befizetésével tartozunk. Felhívtam a főnökömet, hogy megérdeklődjem, nem felejtett-e el valamit mostanában. Mondjuk elutalni 100 000 Ft-ot… Whoops! – mondta. Whoops az anyád seggét! – gondoltam. Ez nem Izrael te barom, ebben az országban ha nem fizeted ki a szolgáltatót, akkor nincsen szolgáltatás! Az utalás szépen elment, vártam keddig, gondoltam addigra biztosan megkapják a pénzt; aztán telefonáltam, hogy barátságos hangon megkérjem a T. Szolgáltatót, azonnal kapcsolják vissza az Internetet, mert az idegösszeomlás szélén állok az unalomtól. Közölték, hogy nincs kikapcsolva. Whoops! – gondoltam. A vihar! Küldtek egy szerelőt, aki közölte, hogy a modemnek és a routernek befellegzett. A modemet ki tudja cserélni, de a router a mi sarunk. Rendszergazda van? – kérdezte. Már hogy a viharba ne lenne, éppen kint van Berlinben. Ezt nem hiszem el, hogy már megint ilyen szarságokkal kell foglalkoznom, ahelyett hogy a körmeimet reszelgetném! Úgy döntöttem, hogy ha kell a föld alól is, de kerítek egy informatikust. Felhívtam a srácot, aki dolgozott már nekünk néhányszor és még soha semmit nem csinált meg rendesen, de tekintettel a rendkívüli körülményekre, ezt most figyelmen kívül hagytam. Megbeszéltük, hogy vesz egy új routert és este jön szerelni. Kéne viszont a felhasználó név és a jelszó. Remek, mert az nincsen. Mármint van, csak én nem tudom, hogy mi az. Ismét felhívtam a T. Szolgáltatót. Kérik szépen az ügyfélbiztonsági kódot. Nem tudom. Szerintem nincsen. De van! Akkor az előbb miért nem kérték??? Mert technikai hiba bejelentéséhez nem kell. Jó, akkor van, de én nem tudom. Hát, akkor sajnos nem tudnak információt adni. Mi az, hogy nem tudtok információt adni? Nem a NASA csillagközi rombolójának műszaki tervrajzát akarom tőletek megszerezni, ez csak egy istenverte felhasználó név és egy jelszó!!!!! Nem lehetne esetleg mégis? Nem lehet. Márpedig én akarom!!!!! Akkor sem lehet. Meghatalmazás, ügyfélszolgálat, három órás sorban állás, stb. Nincs az az Úristen!  Gyakoroltam néhány percet, majd felhívtam a telefonszerelőt és minden drámai tehetségemet latba vetve, elcsukló hangon segítségért esedeztem. Azt hiszem remek alakítást nyújtottam, mert azonnal megadta a kért információt. Boldogan tájékoztattam az informatikust, aki szintén nagyon boldog volt, hogy most hívom fel tizenhetedszer. Rendkívül optimista hangulatban csináltam magamnak egy kávét, és nekiültem, hogy végre játsszak egy parti Solitaire-t. Abban a pillanatban kikapcsolt minden. A számítógép, a szerver, a klíma, a lámpák. Az ablakon keresztül még láttam, amint egy kék kezeslábasba öltözött pasas beszáll az ELMŰ feliratú autóba és úgy hajt el, hogy porzik utána az úttest. Meg mernék rá esküdni, hogy vigyorgott a szemétláda. Fogtam a telefont és küldtem egy sms-t az informatikusnak: „Ne gyere este, az ELMŰ kikapcsolta az áramot, innentől kezdve kurvára mindegy, hogy nincsen Internet!”

EvelynnWhite névjegye

Középkorú, enyhén zavarodott nőszemély. Egyes – egybe nem hangzó - állítások szerint a „humorérzék” elnevezésű igen kedvező adottsággal rendelkezik. Ezzel még nem is volna semmi probléma, viszont egy – az olvasni tudó emberiség számára - igen rémisztő pillanatban a fejébe vette, hogy írni is tud. Hát itt kezdődtek a bajok…
Kategória: Csak úgy...
Címke: , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

BÁTRAN MONDJ VÉLEMÉNYT!

