A vérnyomásom

120 (hálószoba)

Verőfényes hétfő reggel, madarak csiripelnek a fákon, az élet szép, ha jól emlékszem Alan Rickmannal álmodtam…

125 (fürdőszoba)

Persze, apukám, semmi másra nem vágyom, mint hogy veled szexeljek a zuhany alatt, na húzzál szépen kifelé. Le merem fogadni, hogy elhasználtad az összes melegvizet! Szerinted hányszor kell még elmondanom, hogy a WC deszkát lehajtva tartjuk és a fogkrémes tubusra visszatekerjük az istenverte kupakját? Persze, locsoljál még magadra egy kis arcszeszt és egész nyugodtan dobd le a földre a vizes törülközőt, majd áthívom az anyádat, hogy felszedje!

130 (konyha)

Milyen elmebeteg állat teszi vissza a hűtőbe az üres tejesdobozt? Most hogy fogok kávét inni?????????

135 (tükör előtt)

A fehérben sápadt vagyok, a zöld kövérít, a kéket nem találom, a sárga a szennyesben van; megmondaná valaki, hogy mégis mit vegyek fel? A hajam lapos, túl sok pirosítót tettem fel és még a szempilláim sem állnak úgy, ahogy szoktak. Nem hiszem el, hogy ez már megint engem akar izélgetni, hozzál inkább tejet és húzzál már a francba!!!

140 (troli)

Az öreg néni nagyon édes, de ha még egyszer rálép a lábamra, kihúzza a gyufát, az biztos! Édes kicsikém, te nem látszol többnek tizenkét évesnél, emeld fel szépen a seggedet arról az ülésről, hagy üljön le végre az öregasszony! Annyira örülök, hogy van szép új telefonod, amibe most itt ordítozol mellettem és annak is nagyon örülök, hogy a Janit kiengedték a börtönből, de tök jó lenne, ha leszállnál és inkább a megállóban örvendeznél! Még egy kicsit jobbra, jobbra… Mondom jobbra! Na, baszki, most kezdheted elölről az egészet, minek ülsz kocsiban, ha nem tudsz parkírozni? Már a körútig áll a forgalom miattad! Na, engedjetek leszállni, nem tudok vezetni, de majd én megcsinálom!

145 (iroda)

Hát persze hogy kibontom, átnézem, beiktatom, elolvasom, megválaszolom és elviszem a postára, keverjek esetleg egy koktélt? Igen, tegnap ellenőriztem, tényleg lejárt, telefonáltam, ordítottam, befizette. Persze hogy megrendeltem, kiszállították, nem fért be, visszavitték.  Nem, nem 1963-ban kaptuk, valamelyik barom átállította az érkeztető bélyegzőt.

150 (posta)

867. sorszám… Én ennyi embert még nem láttam egy postán, mi van itt ma, sátoros ünnep? 868. sorszám… Legalább harminc levelet akar feladni, az ilyesmit be kéne tiltani. Egy ember, egy levél. Slussz. 869. sorszám… Most adja fel a fél fizetését sárga csekkeken és még van kedve vigyorogni, szerintem pszichopata, mert mindenkinek köszön, mikor elmegy. 870. sorszám… A telefonját akarja feltölteni, de nem emlékszik a számra. Zseniális! Hát ki emlékezzen arra a rohadt számra, talán én? Megvan a szám, de nem látja szemüveg nélkül, a szemüvegét meg otthon hagyta. Én mindjárt megőrülök, előfizetéses mobil emberek, előfizetéses mobil! 871. sorszám… 12 db levelet ad fel, tele van sárga csekkel és a kaparós sorsjegyek között válogat tizenöt percen keresztül. Ezt nem lehet kibírni! Nyerni akarsz apukám? Tölts ki egy lottót, vagy járjál lóversenyre!

155 (iroda)

Persze hogy nem nyomtat te barom, ha nincs benne papír mire nyomtasson? Igen, kiszámláztam, de visszaküldte, mert ez a Kovács nem az a Kovács a lakást meg nem tőlünk vette. Nem asszonyom, sajnos nem tudom, hogy miért nem nyílik az ajtó, biztos benne, hogy az az ön lakása? Melyik hülye tette a hűtőbe a tűzőgépet és hányszor kell még elmondanom, hogy az aranyhal valódi, tehát muszáj néha megetetni? Nem mondja! Tényleg nem fizettük ki? A végrehajtó? Jöjjön nyugodtan, a nyomtatót viheti, még mindig nem tett bele senki papírt! Nagyon szívesen felhívom, de nem informatikus, hanem vízvezeték szerelő; egyébként ha bedugnád a konnektorba azzal a sok eszeddel, akkor lehet hogy működne! Igen uram, boldogan visszafizetjük a huszonötmilliós vételárat pusztán azért, mert beragadt az ablak; utalással szeretné, vagy készpénzben, mert máris rohanok a bankba! Akkor vegyük át mégegyszer asszonyom, tehát, a kulcsot behelyezi a zárba és egy határozott mozdulattal elfordítja jobbra… Még egy levél? Anyád hogy van?

160 (élelmiszerüzlet)

Én annyira örülök, hogy ti ilyen jól elbeszélgettek, de esetleg figyelne valaki rám is? Nem fél kiló, hanem 20 dkg és nem Trapista, hanem téliszalámi!  Tegnap ezen a polcon még WC papír volt, ma viszont egy csomó befőttes üvegbe töltött zöld színű trutymó… Gratulálok, látom az éjszaka leple alatt sikerült átrendezni az egész üzletet! Esetleg megmondaná valaki, hogy ha a gabonapelyhek helyén most a tisztítószerek vannak, akkor hol a p****ban van a műzli? Az agyam eldobom, képesek voltatok az egész hűtőpultot áttolnia az üzlet másik végébe, hogy minél nagyobb legyen a káosz? Kicsikém, te már vagy fél órája kőrözöl itt egy raklapnyi dezodorral a kezedben, te sem találsz meg semmit, mi? Na, figyelj ide, a második sor után fordulj balra, egy kicsit még menjél előre és pakold ki őket szépen a jobb felső polcra! Kilencezer???? Ez is a ti hibátok, ha nem tesztek át mindent más helyre, nem bolyongok itt két órán keresztül és nem rakok ennyi szart a kosaramba!

165 (útkereszteződés)

Én figyeljek, te hülye állat, ide nem lehet behajtani, ez egy egyirányú utca!!!!! Te meg mi a francot bámulsz, tényleg nincs jobb dolgod?

170 (otthon)

Persze apukám, heverjél csak egész nyugodtan a kanapén, majd én szépen elrámolok mindent! Nem, sört azt nem hoztam, vettem viszont 9 db akciós halkonzervet. Tejet? Jé, tényleg! Na, azt nem vettem. Annyira örülök, hogy sikerült szétszedned a mosógépet, esetleg megtudhatnám, hogy mikor szeretnéd összerakni? Említettem már, hogy a kaja a kékfedelű dobozban van, a parmezán sajt meg a pirosban? Akkor hogyan sikerült mégis felolvasztanod a sajtot? Igen, azt gondoltam, hogy a mikróban! Drága édesanyád telefonált már ma? Tizenkétszer? Döntögetjük a rekordokat! Nagyon szívesen felszedegetem a szennyestartó körül szétdobált ruhadarabjaidat, boldogan lehajtom megint a kurva WC deszkát és egyáltalán nem probléma, hogy tele van a szőnyeg a sáros lábnyomaiddal. Hogy mi lesz vacsorára? Csinálok bélszínt, arzénnal meghintve, nyugodtan jöhet az anyád is!

EvelynnWhite névjegye

Középkorú, enyhén zavarodott nőszemély. Egyes – egybe nem hangzó - állítások szerint a „humorérzék” elnevezésű igen kedvező adottsággal rendelkezik. Ezzel még nem is volna semmi probléma, viszont egy – az olvasni tudó emberiség számára - igen rémisztő pillanatban a fejébe vette, hogy írni is tud. Hát itt kezdődtek a bajok…
Kategória: Hisztéria
Címke: , , , ,
Közvetlen link a könyvjelzőhöz.

BÁTRAN MONDJ VÉLEMÉNYT!

